Rotary i Norge har eget medlemsnett med informasjon database for alle distrikter, klubber og medlemmer. Alle medlemmer har tilgang til medlemsnettet og kan redigere egen profil. Om et medlem har en rolle i klubben, har medlemmet utvidet tilgang og kan redigere klubbens konto, legge til nye medlemmer, registrere møter og møtefravær og lignende. Om man har en rolle i distrikt, kan man administrere klubber og medlemmer som tilhører dem. Systemet er dynamisk og roller kan endres.
Den nye tredje generasjons løsning blir tilgjengelig snart. Som webløsning, er medlemsnettet også knyttet til AppsCo og er tilgjengelig via Min Side. Det betyr at løsningen er knyttet til e-post som ble registrert på www.appsco.com. Leverandøren har importert alle kontoene fra den gamle løsningen og det betyr at e-post registrert på www.appsco.com er samme i nåværende medlemsnettet. Om du ikke husker hvilken e-postadresse er oppgitt i den gamle medlemsnettet, kan du kontakte klubbens CICO eller sekretær eller skrive direkte til support@rotary.no.
På denne websiden finner du veiledninger for hvordan logger du deg på medlemsnettet og hvordan kan du redigere egen profil.
Rotary skal selv håndtere support i egen organisasjon organisert slik:
1. linje - Cico i din klubb
2. Linje - Dico i ditt distrikt
Hvem er DICO, Se meny kontakt oss
3. Linje - Webmaster
Denne websiden bruker informasjonskaplser for å kunne tilby deg en bedre brukertilpasset opplevelse.
Les våre retningslinjer for personvern og informasjonskapsler.