Informasjon fra leverandøren
Jeg vil først og fremst takke de involverte for engasjementet rundt våre løsninger - det motiverer oss til å gjøre en enda bedre jobb!
NY TEKNISK LØSNING
Som de fleste av dere vet har vi levert digitale tjenester så som websider, e-post og medlemsnett i mange år.
Vi vil nå bytte ut løsningen kalt Webwiz med en løsning vi kaller Mosaic. Mosaic er navnet på verktøyet man benytter for å redigere websiden, mens nytt brand/merkevare for disse løsningene er MySiteShop. Den helt store nyheten er at du nå kan redigere innholdet rett i websiden.
Vi er svært glade for å se etterspørselen fra klubbene og vi har allerede fått svært gode tilbakemeldinger på løsningen!
Ny organisering av support og teknisk støtte for arbeid med websider
Gjennom lansering av denne nye løsningen vil vi også endre organisering av support og teknisk hjelp. Hele poenget er at Rotary selv skal bygge kompetanse på digitale tjenester slik at man mer effektivt kan gi teknisk hjelp i organisasjonen.
Dersom du trenger hjelp for å bruke løsningen kan du følge følgende plan:
1. support.rotary.no (Du er her nå)
Se denne websiden for dokumentasjon og beskrivelse2. Kontakt din Dico
Dersom du ikke finner nok hjelp og dokumentasjon på denne siden kan du kontakte din Dico på support@rotary.no
3. Support hos leverandøren
For å sikre en mest mulig smidig overgang til nytt system vi vil også yte support og teknisk hjelp direkte til klubbene frem til 31.12.15.
E-post: support@appsco.com (support faktureres per medgått time)
veien videre
Vi vil fortsette å utvikle, forbedre og forenkle våre løsninger og fra tid til annen vil du se at løsningen har fått ny funksjonalitet eller på andre måter en oppdatering. Kontakt din Dico om du har kommentarer eller spørsmål rundt dette!
Takk for gode tilbakemeldinger og positiv energi fra Rotary
Vennlig hilsen
Frode Stenberg
Web Computing AS | MySiteShop AS | Appsco AS